فروش الکل اتانول، واردکننده اتانول پزشکی

09120857730
  • ۰
  • ۰

خریدار اتانول طبی

آیا می دانید بهترین اتانول طبی از چه محصولاتی بدست آید؟ روش های تولید اتانول در ایران چگونه است. کاربرد اتانول در چه محصولاتی است؟

اتانول که به طور معمول اتیل الکل یا الکل میوه نیز نامیده می شود، نوع از الکلی است که در نوشیدنی های الکلی پیدا شده و توسط تخمیر .قند ها به وسیله ی مخمر ها تولید می شود

اتانول یا الکل اتیلیک یا اتیل الکل یا الکل میوه نوعی ماده شیمیایی با بوی خاص و آتشگیری است و یکی از مواد پرکاربرد در پزشکی است. این الکل همان ماده‌ای است که خاصیت مست کنندگی دارد و در نوشیدنی‌های الکلی با درصدهای مختلف پیدا می‌شود. علاوه بر این در صنایع مختلف کاربرد فراوان دارند. این کاربردها در عطرها و ادکلنها و همچنین در وانیل و همچنین به عنوان سوخت در برخی ماشین‌های جدید می‌باشد.

این محصول در ایران به دلیل ممنوعیت های وضع شده توسط وزارت بهداشت با مجوزهای غذا و دارو به فروش می رسد.

به علت نوسانات قیمت، قیمت آنلاین موجود نیست. در صورت نیاز به این محصول و همچنین اطلاع از قیمت آن، از طریق “فرم تماس با ما” اقدام کنید، تا قیمت روز آن را در اختیار شما قرار دهیم و هر چه سریعتر آن کالا را برای شما ارسال کنیم.

  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • miss rezaee

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی